Sladké dráče Karamelka

20.08.2016 13:01

Tak prý nomen omen a můžu si za to sama.

Karamelka onehdy zůstala doma jen s Kačkou, která o patro výš šila, takže na ni nedostatečně dohlížela. Slečna štěnice se asi nudila a objevila na nízkém stolku v obýváku pytlík cucavých ovocných bonbónů, které Kuba dostal dárkem od své slečny. A nechal je tam. Pořád nám asi nějak nedochází, že doma nemáme dvě vychované psí dámy, ale dámu a trdlo, a tak občas někde něco zapomeneme. Karamelka si pytlík odnesla do pelechu, kde ho rozervala, bonbony dílem rozžvýkala, dílem oslintala a nějakým nepochopitelným způsobem je vlepila do kožichu. Ke Kačce doletělo barevně puntíkované ječící štěně, které se točilo dokolečka a snažilo se chňapat po barevných tečkách, které se jí důkladně přilepily do srsti a asi tahaly. Kačka štěně odchytila, bonbóny odstranila a telefonem mi oznámilo, že si toho psa mám vykoupat, protože strašně lepí a místy se snaží si vycucávat zbytky cukru z chlupů. Když jsem přišla domů, vzala jsme psice ven na krátkou procházku. Ovocné bonbóny zřejmě nebyly ten správný deodorant, protože se Karamel dvakrát povedlo najít zdechlinu a vyválet se v ní (no jo, za zahradami jsem ji prostě neměla na vodítku a kočky z okolí tam nechávají zbytky pohozených úlovků, což je za suchých dnů docela jedno, ale jak každou chvíli prší...)

Dovedla jsem psice domů a Karamelka radostně odskotačila dřív, než jsem ji stihla chytit. Kuba mi ji donesl zpátky, že strašně smrdí a pořád lepí :) A tak byla odvelena do sprchy, což nemá ráda a na rozdíl od Světlušky se s ní ještě úplně nesmířila.

Její radostný přístup ke světu dokáže likvidovat davy už od rána- sotva zjistí, že jsme proloupli oko, skočí na nás s radostným výrazem: „Vy jste se probudili! Taky jsem se probudila! Je nový den! Taky máte radost, že jo?“ což provázeno výskokem s roztaženými tlapkami, které vám přistanou kolem krku, probudí úplně každého.

Pokud může být sladké malé dráče, tak máme přesně tohle :)

 

 

Publikováno na Dedeníku 2016