Starý rok končí a...

05.02.2017 21:53

Každý má ke konci starého roku nějaké rituály. Někdo vymete z domu něco starého, někdo vymění kalendář na stěně a já? Já přepisuju diář.

Nějak jsem se nenaučila dělat si záznamy do mobilu. Je mi pohodlnější nosit s sebou papírový diář v tzv. kabelkové velikosti a čmárat do něj záznamy, co jsem s kým probrala, co dostal do příště za úkol a kdy mám jít k zubaři. Leckdo si píše toto do mobilu, tamhleto do kalendáře v práci, ale obávám se, že bych nikdy nikam nepřišla včas a chaos v mém rozvrhu by narostl do galaktických rozměrů.

Letos jsem Ježíškovi psala do dopisu žádost o diář Paperblanks, protože se mi moc líbí. Konec konců, je to jedna z věcí, kterou beru do ruky několikrát denně, a tak by se mi asi líbit měl. Jenže Ježíšek zase skončil před Vánoci v nemocnici, a tak jsem vyrazila na nákup po Štědrém dnu. Výběr už nebyl kdovíjak úžasný, ale nakonec jsem ulovila krásný diář v ještě lepší kabelkové velikosti s požadovaným rozvržením- jeden list na jeden všední den.

A teď mě čeká přepsat dozadu záznamy, které tam vždycky mám. Pár důležitých adres, ordinační hodiny gynekoložky, přihlašovací heslo na stránky s učebnicemi a podobně. Docela se na to těším, psaní do nového diáře má v sobě punc očekávání nových a lepších zítřků :)