Bloky, bločky, lepítka

17.07.2016 12:12

Potřebuju si napsat, co mám koupit, než to zase zapomenu! Vždyť jsem tady na stole měla trhací bloček !?

Vím určitě, že někde v šuplíku spacího stolu mám několik bločků. Čtvercové, obdélníkové, linkované, bez linek i čtverečkované. Pravidelně se snažím nechat si aspoň jeden na stole, abych ho měla po ruce. Jenže pak na stůl pohodím pár učebnic, rozsypu několik papírů, postavím hrnek s kafem a pátrám.

Velmi užitečná jsou lepítka, když si potřebuji označit stránku v učebnici, časopisu nebo katalogu s kosmetikou- jenže než je najdu...

Vím, že ty bločky a lepítka tam někde jsou, často jsou i barevné nebo s logem (dnes už třeba neexistující) firmy. A stejně jsou k nenalezení. Uvažuju o zakoupení reflexně barevných lepítek. Viděla jsem je v obchodě, někdy mívají i neuvěřitelné tvary autíčka, srdíčka... ale k tomu jsem se zatím nedobrala, moje lepítka jsou konzervativně čtveratá nebo obdélníková a vejde se na ně i delší poznámka- ale mohla bych zkusit nový model :)

Pokud jde o bloky, jsem výrazně méně konzervativní. Ten poslední červený s bílými puntíky je prostě úžasný :) Bloky používám hodně, mimo jiné na psaní článků. Obvykle píšu až pozdě večer pohodlně uhnízděná na pohovce a to mi jde s notebookem špatně. Měla jsem úžasný blok, který měl na tvrdých deskách motiv vlčích máků (jak jinak), ale ten jsem už popsala. Věřte, že vzor je důležitý- musí se mi líbit, do takového bloku se hned jinak píše. Ten nový docela ujde, je na něm fotografie zeleného pobřeží u nějaké vody. Dovedla bych si představit onačejší, jenže česká papírnictví jaksi zázraky nenabízejí. A Hello Kitty nebo Spidermana bych fakt neunesla :)

Bloky a diáře mám hodně ráda. Používám je často, přestože většina lidí si dělá poznámky do mobilu nebo tabletu. Možná jsem staromódní, ale k mému životu patří pěkný diář a slušná propiska nebo pero (a onehdy jsem dostala od kamarádky dokonce propisku se svým jménem. To je skoro zázrak- Lenek jako by nasel, ale Leona se vyskytuje zřídkakdy).

A jednou si pořídím nový blok místo toho stařičkého kroužkového s vytrhanými listy, kde uchovávám recepty :)

 

Publikováno na Dedeníku 2016