Pátek

08.11.2016 13:51

Po hektickém pracovním týdnu konečně nastává pátek. Už od rána je ten den trochu jiný, protože přichází vytoužený víkend, dva dny volna, které sice obvykle trávíme doháněním restů v domácnosti, ale i tak je volnější režim příslibem pozdějšího vstávání a pomalejšího rozjezdu.

Páteční odpoledne jsem milovala už jako školačka. Cesta ze školy mi připadala jiná, veselejší, nemusela jsem odpoledne psát úkoly a měla jsem před sebou báječné volné odpoledne plus ještě ty dva dny! Hraní vybíjené a hra na jelena o plechové dveře trafostanice (divím se, že nás nikdo nepřetrhl jak žabu) mohly pokračovat do pozdějších hodin než během týdne.

V současné době jsou mé pátky dlouhé, protože mám výuku do podvečerních hodin (kdy taky jindy, když učím dospělé a doučuju děti) , ale ten slibný večer je skvělý. Nakoupím si dopoledne, protože žiju obrácený život, ale po pátečním nákupu mám tak nějak dojem, že jsem připravena na všechno. Ať už mě o víkendu čeká návštěva u rodiny, společenská akce  nebo jen obyčejné „poflakování po domě“- sem si doplňte nikdy nekončící řadu domácích prací- tak jiný den v týdnu ten pocit nemám. Navíc přijede Kačka ze školy.

Prostě pátek je výjimečný den, asi kvůli tomu těšení. Nechtějte vědět, co si myslím o pondělku.

 

Dedeník 2016